Want this!!

Ni va några som tipsade om ett par stövlar på Scorett som liknade de från Ellos, kikade på deras hemsida och de är ju ursnygga! Nu måste jag ju nästan ha dom, om de nu sitter snyggt. Men varför ska de kosta 1500?.. Det är ju typ en fjärdedel av soffan jag försöker spara till haha! Men jag ska oavsett införskaffa mig ett par sköna stövlar i år och bättre o köpa ett par riktiga man är nöjd med och vill ha flera år. Men 1500kr är mkt just nu för ett par skor..
Får se hur mycket pengar som kommer nästa månad, sambon pratade om att köpa stövlar till mig, får lägga dessa i min önskelista då ;)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
michelle

Jag har dom, älskar dom!! :) jätte sköna också.

2013-10-08 @ 21:44:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0