Wanties

Lite mer wanties! Alltid kul att titta runt på nätet efter träningskläder (som man inte har råd med).. Så det är lite hatkärlek. Såg att nelly haft ett par leopardtights från björn borg jag väldigt gärna hade haft. Men hittar de inte nånstans, även nike har haft ett par. Har bara hittat dessa långa leopardtights nedan från nikes hemsida för 400kr. De är med snygga men gillar mest 3/4 byxor. Men jag behöver mest toppar så det är det jag köper nu först isåfall.
De rosa från hummel va också coola, men kan inte säga att modellen gör dom rättvisa, sportamore har inte alls bra modeller, känns som de tagit personerna från lagret där de står lite halvdant och blir fotade.
 
Vt inte varför jag gillar leopardmönster så mycket, varför det tilltalar mig. Har gillat det i många år så det har ju varit perfekt det varit mode så länge så det finns så stort utbud. Jag gillar mönster och skarpa färger på kläder
 
 
 
Sen till nästa sommar ska jag köpa lite korta träningsbyxor när benen är lite mer vältränade :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0