3 månader

Kollade när mitt gymkort går ut och det går ut i slutet av november. Sen ska jag nog köpa månadskort då jag trivs så bra där. Men då har jag bara tränat på gymet i 5 veckor. Det är ingenting om man tänker på resultatet. 
Sen har det tagit 3 månader efter förlossningen att nästintill få tillbaka min kropp. Det är ingenting egentligen. Man har ju läst om många som det tar flera år för. Fast de beror ju mest på hur man äter och rör sig. Om man inte äter bra så kan man inte förvänta sig några resultat. Sen har jag haft tur med Vincent som är så pass lugn och sover så bra på nätterna. Om jag inte fått min sömn hade jag nog heller inte orkat träna. 

Idag ska jag träna biceps, mage och cardio. Får se om jag klarar mer vikter idag :) Jag försöker variera mig i träningen och kör färre reps o tyngre vikter ibland och sen ibland tvärtom för att chocka musklerna. Inte bra att köra samma hela tiden utan man bör variera sin träning. 

Morgonmage. 
Får se hur lång tid det tar o få bort den lilla bullen under naveln :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0