Älskar paket

Jag hämtar nog ut flera paket i månaden. Det mesta jag köper är från nätet då det oftast är mkt billigare och större utbud. 
 
Sambon fyller år så förbereder lite för det. Sen fick jag över mkt mer pengar denhär månaden än jag trodde. Man får rätt olika mkt av fsk varje månad beroende på hur många dagar i månaden det blev. Så denna månaden fick jag 1500kr mer. Vilket gör rätt mkt. 
 
Har beställt proteinpulver i smaken jordgubb. Perfekt till våra smoothies :) Sen köpte jag kaseinpulver som är ett långsamt protein som man tar för att förhindra muskelnedbrytningen och som man kan ta som mellanmål eller tillägg till maten eller efter träningen, ska testa göra kaseinpudding som jag läst väldigt gott om. Valde double rich chocolate! Beställde detta på mmsports. Detta är nog det billigaste proteinpulvret och absolut det godaste jag smakat. Iaf päronsplit. Får hoppas dessa är lika goda. 
Onewhey isolate som jag köpte sist va inte så god och man fick aldrig bort klumparna hur mkt man än skakade. Sen va det dubbelt så dyrt än detta. 
 
 




Kommentarer
Anonym

Jag har samma proteinpulver. Päronsplitt är bäst! Men jordgubben är också riktigt god! Caseinet i chokladsmaken är också supergott! Men det blir väldigt tjockt! Det räcker att ta lite, för det är lätt att det känns som det växer i munnen. Mmsports har verkligen de bästa tillskotten :D

Svar: Vad bra att de är goda! :)
Ja man får nog inte ta för mkt i puddingen. Blandar du med kvarg när du gör kaseinpudding?
Malin

2013-09-28 @ 10:43:01
Anonym

Jag har nog inte gjort pudding? Eller ja, jag blandar med vatten och det blir ju typ som pudding. Hade nog inte klarat av att äta om det vart blandat med kvarg, känns som att det skulle bli för tjockt även om man skulle blanda med lättkvarg. Men man kan ju testa. :)

Svar: Ok, jag får testa då :) verkar gott med chokladsmak o sen bär över :)
Malin

2013-09-28 @ 17:25:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0