Amazon fan

Japp det är jag! Shoppar ju därifrån varje månad! Och ni som gillar spela FIFA och GTA som kommer ut snart så finns även de billigare på amazon, drygt 400kr. Men då är det på engelska. Misstänker dock att det inte är många av mina läsare som spelar de spelen? :P
 
 
Eftersom jag måste ha dessa gele rengörare så gjorde jag en beställning igår. 230kr kostade det och gratis frakt.
Wipes kostar drygt 100kr så lacken är inte så dyra egentligen.
 
Men det går faktiskt ha en wipes för två händer om man torkar av alla naglar samtidigt, annars hinner den torka. Så då räcker dessa 100 gånger vilket borde räcka länge. Kostar då 1kr per gång ;)
Nu har jag verkligen samlat på mig många färger plus massa glitter. Så nu kan jag väl öppna en salong här hemma ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0