Andra barnet?

Börjar redan nu oroa mig för hur kroppen ska påverkas efter min andra graviditet. Nu tränar och äter man superbra och gör allt för att få tillbaka sin kropp, sen om säkert några år vill vi säkert ha ett syskon till Vincent och då får man börja om. Men det jobbigaste är att kroppen inte brukar återhämta sig lika bra efter andra graviditeten, och då kanske man blir ännu mer förtvivlad efter om man inte ser resultat lika snabbt som efter första barnet, för det kanske man lätt förväntar sig? på nåt sätt känns det onödigt o lägga så mycket tid på träning när man ändå kommer få magen förstörd igen, men man mår ju bra av att röra på sig och destu mer vältränad man är innan destu lättare blir det att få tillbaka sin kropp efter. Måste bara se till att fortsätta röra på mig så mycket jag kan under nästa graviditet, trots det är lättare sagt än gjort. Men det får jag ta då! Nu ska jag bara fokusera på Vincent, Danny och mig själv. Jag tänker inte stressa med att skaffa ett andra barn bara för de helst ska vara tätt, utan det får bli när det blir helt enkelt :) Det smidigaste hade dock varit att bara ha ett barn både ekonomisk och för att slippa kämpa sig tillbaka till sin gamla kropp, men tror att vi kommer bli sugna på en till sen när Vincent är större ;)
 
 
Bättre bilder från igår. Det väller iaf inte ut, förutom vid höfterna ^^
 
 


Kommentarer
Johanna

Wow! :) bra jobbat! Och vilken rumpa!! Behövs inga squats där inte ;) :D

Svar: Tack så mkt! Haha tack, men hade velat ha den mer rund bakifrån så lite squats behövs :P
Malin

2013-09-12 @ 10:27:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0