Black and gold

Igår fixade jag Emelies naglar igen, de blev supersnygga och en design jag gärna velat testa på mig :) Eller med silver då jag oftast använder silversmycken.
 
Testade även den Orlys gel cleanser och den tog bort allt det glansiga och gjorde naglarna matta. Så den är väl bara o slänga, man vill ju de ska va glansiga. Så jag använde en sån shine wipe jag brukar ha istället.
Så typiskt köpet gick igenom på amazon och att de berättade först efter att den gel cleanser inte kunde skickas. För annars hade jag ju köpt de shine wipes jag brukar ha, nu måste jag handlar för ytterligare 25 pund för att få gratis frakt, för frakten kostar 50kr om jag bara beställer shine wipes.
 
Men kanske gör en beställning TILL då jag hittat lite andra lack jag velat ha ;) Men denna månaden är de jävligt tajt :/ Men jag får helt enkelt inte shoppa nåt nästa månad. Shoppaholic
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0