Bra pass

Idag kände jag mig väldigt seg innan jag skulle träna, inte lika motiverad som vanligt. Men jag vet att det alltid känns bättre när man väl kommit igång så det gäller att ta sig till gymet trots om man känner sig omotiverad! 

Sen hjälper ripped mig att få upp pulsen när jag väl börjar träna och man svettas som en gris och bara vill köra på som fan ;)
Blev två timmar på gymet, kör alltid ben och rumpa väldigt länge och idag körde jag slut på dom. Men det är så svårt att köra slut på rumpan. Lättast är det att komma åt ovansidan låret, där skakar jag som fan tillslut!



Innan gymet idag - seeeeg 


När jag va på gymet - PUMPA





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0