Cardio

Sitter och cyklar på gymet nu, men även det gör så knäna värker. Så vad gör man? Är det vila helt som gäller? Får köra crosstrainern med, känns som den påfrestar knäna mindre. 

Efter jag tog ripped idag började jag må illa och fick mkt magknip när jag cyklade till gymet. Men det la sig nu så det va ju tur. Får hoppas jag inte fortsätter få några biverkningar. 

Är iaf väldigt pigg idag och har fått mkt gjort :) Så blir det när man fått sova hela natten. Har städat, bakat frallor, lagat linssoppa och fixat de sista i sovrummet :) ikväll ska jag och Vincent till mina föräldrar o då lär han va vaken hela kvällen :) 






Kommentarer
Anonym

Undvik cykeln om du har ont i knäna, crosstrainern är nog bättre:)

Svar: Ja för där kände jag inte av nån värk. Så cykeln får vänta :)
Malin

2013-09-28 @ 14:34:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0