Cleaneating!

För att man ska kunna gå ner i vikt, (fett) så måste man äta rätt annars går det inte, ingen mening att gå o träna och sen äta dåligt. Protein är väldigt viktigt för att inte musklerna ska brytas ner så det är jag extra noga med. I många dieter får man i sig alldeles för lite näring så det man förlorar är vätska och muskelmassa och kanske lite fett, men då har man ju misslyckats, för det är ju oftast fettet som man vill bli av med. Så att hoppa över måltider gynnar inte nån och det bästa är att äta allsidigt och så rent som möjligt. Ät helst det som ÄR en ingridiens, inte saker full med ingridienser och undvik gärna halvfabrikat. Ät rent helt enkelt!! Det vinner man mycket på!
 
 
Olika alternativ på frukost. Detta äter jag alltid nuförtiden, fiberhavregrynsgröt eller smoothie. Smoothie tar jag de dagar jag inte tränar då jag inte gör av med lika mycket energi
 
 
Lite olika middagar!
Lägger upp alla recept och måltider på kategorin recept om ni vill se hur man gör de oliak rätterna. :)
 
 
 


Kommentarer
Anonym

oh ok..har varit lite rädd för att dom inte ska gå bort.har också lätt att få pigmentfläckar:/och det är typ överallt nu i ansiktet ahahha. ser galet ut!
hoppas de försvinner iallafall...
använde du melanotan länge? gillade du d?

2013-09-23 @ 18:48:02
URL: http://psychedelique.blogg.se
Dani

Bra med lite inspiration på recept :) är så svårt ibland att komma på nytt utan man kör samma hela tiden ^^

Svar: Jag vet hur de är! Man orkar inte leta efter nya recept hela tiden :P Man fastnar ju för sina favoriter som man vet hur man tillagar :)
Malin

2013-09-23 @ 22:01:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0