Dagens form

Imorgon är det mätardag och tänkte även väga mig, eller gör jag det idag då jag ska träna tidigare idag. Hade helst vägt mig innan frukost varje gång, nu blir det olika tider på dygnet. 
Hoppas iaf att det hänt nåt på måttbandet :) Vikten får med gärna minska men försöker att inte fokusera på vikten så mycket. Jag har iaf fått mer muskler och jag orkar tyngre vikter än när jag började träna hemma, då orkade jag nästan ingenting, kul med framsteg :) Har även träningsvärk i rumpan idag, brukar inte få det så det känns skönt! Men har läst att det tar lika bra oavsett om man får träningsvärk eller inte, eller får man träningsvärk för man kommer åt muskler som man inte brukar göra eller att nån muskel inte är van vid den belastningen, vad vet jag :) Men jag fick iaf mycket mer träningsvärk efter de första passen, kommer ihåg hur ont jag hade i biceps en gång men nu är de inte så farligt längre, o nu kör jag ändå med tyngre vikter. 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0