Eat clean, train dirty

Idag körde jag cardio och triceps! Svettigaste passet! Änsålänge kör jag bara crosstraining, väntar några månader till tills jag börjar springa igen, saknar verkligen att springa!

Men styrketräning är ändå det roligaste, älskar att se musklerna växa och bli större! Man märker också att man blir fastare, man blir inte fastare av enbart konditionsträning som jag mest gjorde innan graviditeten. Är så många tjejer som är rädda för styrketräning och bara kör kondition, men det går inte forma kroppen av det har jag insett på senaste tiden och man blir inte stor för man kör mycket styrketräning. Då måste man köra väldigt tungt en väldigt lång tid och ligga på ett högt kaloriöverskott.
 
 
Det går inte punktförbränna (tyvärr), men det går välja var man vill få större muskler och forma på det sättet!
 
 
- 500 kalorier! Kör inte på 2 och 1 som det står utan brukar köra på 2-4 och 4-8 i motsånd så ändrar jag emellanåt så blir det min egen intervall. Förstår inte än hur jag ska ställa in intervallen sen tycker jag det är smidigast att ändra efter hand hur jag känner :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0