Fladder

Såhär ser det ut när jag drar ut huden. Den är med andra ord väldigt elastisk och har förlorat sin spänst. Det är detta som oroar mig lite om huden alltid kommer va så lös eller om den stramas åt med tiden? Vet att destu äldre man blir destu svårare drar huden ihop sig. Så undrar hur det blir efter nästa barn. 
Men huden skrynklar iaf sig inte vilket jag är otroligt tacksam över, är bara lite under naveln om huden trycks ihop. 

Ni kan ju därför föreställa er hur det ser ut när man sitter ner, då blir det en o annan bilring :P 
Men det lär bli mkt bättre när jag förlorar bukfettet o få fram musklerna mer. 
(Hoppas jag).






Kommentarer
Emelie

Jag har likadant när jag drar ut lin hud.. :) om
Det är till någon tröst ;)

Svar: Jag hade gärna bytt mage med dig :) du lär inte kunna dra ut huden en halvmeter som jag :P
Malin

2013-09-20 @ 14:52:53
URL: http://www.misstrong.blogg.se
jenny

Har läst att det kan ta 1-2 år innan huden har dragit ihop sig allt den kan efter en stor viktnedgång så borde väl kanske vara samma efter en graviditet även om personen inte skulle gått upp så mycket..

Svar: Jaha ok, det kan säkert stämma. Så det bästa är väl o skaffa barn igen om minst 1 år så huden hinner återhämta sig :)
Malin

2013-09-20 @ 15:42:48
Liinaa

För mig tog det ca 1 år innan huden drog ihop sig och jag är vanligtvis jättesmal. (172 lång och 58kg)
Bara att ha tålamod med andra ord.

Svar: Det är bra o veta att det kan ta dit. Då är de inte kört än :P
Malin

2013-09-20 @ 17:45:02
Josse

Usch, jag känner exakt likadant! Men jag minskar inte ens i vikt just nu och vågar inte köra strikt gi eftersom jag fortfarande ammar. Skitfrustrerande på det sättet även om det är mysigt med amning! Känns som man står och tuggar på samma ställe och det aldrig går framåt :( blir dock glad av att gå in här för med dins mätningar och före/efter bilder ser man ju faktiskt att saker händer! Jag hade aldrig problem att komma i mina gamla jeans (skitknasigt med tanke på överflödet) men det där extra vill bara inte bort och 5 kg+ är ändå rätt mycket tycker jag! Jag är ju liksom så himla kort! :P

Svar: Ja de är kul nåt händer men just nu börjar de få låångsamt. De första veckorna händer de ju massa saker men sen saktas de ju ner. Då är de lätt o ge upp också.
Du är ju jätteduktig och rör på dig mkt mer än många andra mammor/ icke mammor.
5 kilo är ingenting :) de kommer försvinna fort sen när du kan äta strikt.
Jag har 8 kilo kvar. Fast nu satsar jag på 60kg med muskler. Fast kommer nog försöka gå ner i vikt under 60 o bygga muskler sen. Känns jobbigt o äta så mkt som behövs för o bygga muskler när man vill ner i vikt :)
Malin

2013-09-20 @ 18:07:45
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0