Fredagsmys

Tänkte festa till det med tacos men blev tacofärs med bönor, sallad, halloumi och taco hot sauce istället :)
Blev riktigt mätt på detta! Har även gjort isglass av vattenmelon och sirap men tror inte de hinner bli klart idag. Nåt säger mig att glassen inte kommer fästa på glasspinnen :/
 
 
 
 
Benpasset gick riktigt bra idag! Körde slut på mina ben och även axlar och mage. Gjorde situps på en boll där jag har benen i 90 grader mot en vägg. Hittade ingen bild på vad jag menar, men det är den enda övningen jag verkligen känner i magen och gör att jag blir trött så den blir det fler gånger :) Eller gör man som på bilden men känner inte det tar lika mycket.
 
 
Tänk er att ni ligger som hon gör mot en vägg fast på bollen :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Vad är det för sås? :)

Svar: Det är taco sauce hot :) innehåller väldigt lite kalorier :)
Malin

2013-09-17 @ 16:51:49
Emma

Aha tack :)

2013-09-17 @ 18:05:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0