Gellack

Fick hem mina gellack jag beställde i veckan, ett svart, ett silvrigt och bas och topplack. Köpte även Orlys gel cleanser på kicks då amazon inte kunde skicka den cleanser jag köpte där då det är brandfarligt. Många tror att gel cleanser ska ta bort gelen och ger därför dåliga omdömen, men den ska man ta när naglarna är färdiga och man härdat topplacket, då blir det en klibbig yta på nageln som man tar bort med alkohol och som även gör de glansiga och fina :) 
Imån får jag nog mina glittergele! Spännande!
 
Gel Cleansern kostade 49 kronor. Men den räcker nog längre än de shine wipes jag hade då man får 30 stycken för drygt 50 kronor som då räcker 15 gånger.
 
 
Detta är verkligen en riktig silvrig färg! Detta är ett annat sorts gellack som heter one step, med detta behöver man ingen bas eller toplack. Men kommer ha bas och topp ändå, känns som de sitter bättre då!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0