Humörsvängningar

Jag som så gärna ville ha mensen tillbaka, hur kunde jag önska det? Hade glömt dessa humörsvängningarna, Danny får akta sig den kommande veckan, man kan bli superirriterad för ingenting och jag hatar den känslan när man är irriterad o på dåligt humör. Men nu vet jag det beror på mensen och inte för att jag är negativ och olycklig :P Sen har jag varit jättesugen på socker, speciellt choklad. Jag har inte haft det begäret innan, eller kände jag inte av det innan för jag åt sånt nästan varje dag :P
 
Eftersom jag fuskat endel senaste veckorna ska jag försöka va ännu striktare tills nästa mätdag :)
Får INTE ta en enda godis hos mamma idag!! Fokusera fokusera fokusera!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0