Laga mat

Ibland, speciellt mitt på dagen, orkar jag inte laga mat, man vill ibland bara ta nåt enkelt. Men man får försöka att inte vara lat utan det bästa är att äta ordentligt. Speciellt om man ska träna efter. Så jag lagade ihop nåt snabbt som ändå innehåller det mesta jag behöver igår. Quornfärs med bönor, matvete, sallad och en klick creme fraiche. 
Till sambon gjorde jag tonfisksallad. Det uppskattades! :) Detta gick väldigt fort att göra och bättre än att ta några mackor med ost eller flingor som det oftast blev innan :)
 
 
 
 
 
 
 
Gårdagens mat:
 
Frukost:Fiberhavregrynsgröt
 Lunch: det ovan
Mellanmål: proteinshake och senare smoothie
Middag: quornhamburgare med brunsås, broccoli, blomkål och haricots verts

Övrigt: två små chipspåsar :S
 
 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0