Lång dag

Har haft fullt upp sen jag gick upp imorse. Nu kan jag äntligen slappna av lite! Har varit en sån kylig dag och allt har känts konstigt, känns som det är den första riktiga höstdagen på nåt sätt. Nu när veckorna går så fort så är det väl snart jul, längtar lite till julafton, kommer bli en annorlunda jul nu när vi har Vincent, han kommer ju va ett helt halvår då :) 
 
Jag har inte ätit nån godis idag, jag klarade mig, däremot knaprade jag läkerol som nästan är som godis, men har känt mig lite krasslig idag med huvudvärk och lite ont i halsen. Hoppas jag är piggare imån, för då blir det ett ben och rumppass. Men har fortfarande ont i knäna? Drygt för jag vill ju inte va begränsad i min träning men såfort jag böjer mig gör de ont, känns stela.
 
 
Dagen mat:
 
Frukost: Fiberhavregrynsgröt.. Vad annars? ;)
Lunch: 3 Finncrisp med stekt ägg
Mellanmål 1: 2 Finncrisp med en avocado
Mellanmål2: Smoothie
Middag: Quornhamburgare med egengjord brunsås, kokta broccoli, blomkål och haricotsverts med en sallad
 
Detta är en väldigt god rätt! Inte så jätte kalorisnål pga grädden men ändå nyttig :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0