Leopard

Vet inte hur ofta jag har mitt leopardlinne! Eftersom det är svartvitt passar det ju till allt typ! Men känner det börjar kännas tråkigt och slappt, har ju även använt den flitigt som höggravid :P 
Men det är tur leopard och djurmönster är mode igen, eller det har väl varit det länge nu känns det som. Ska kanske testa måla leopardmönster på ena nageln nästa gång, fick hem svart och silverlack igår :D Det silvriga verkar riktigt fint, är glittrigt silver :)
 
 
Mitt hår har ju blivit superlångt! En dm till så är jag nöjd. Fast det lär dröja då jag måste toppa det ibland, vill ju inte ha tunna stripor längst ner :) (Vilket jag hade när jag tog studenten, då va det verkligen slitet! )
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

snyggt!

2013-09-23 @ 18:34:11
URL: http://psychedelique.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0