Let's get ripped

Nu har jag så jag klarar mig ett tag :) Men kanske tar uppehåll från dom nästa vecka så man inte blir immun. Jag svettas fortfarande som en gris när jag tränar men känner inte lika mkt av denna överenergin som jag kände i början. Så har kanske vant mig vid koffeinet så tror det är bra o ha uppehåll ibland :) Men tusen tack Emelie för jag fick dina Ripped :) 

Mitt proteinpulver från onewhey har verkligen gått åt! Men funderar att köpa samma som sambon har, body science proteinpulver från mmsports då det va mkt godare och hälften så billigare :) OneWhey kostar ju hela 300kr och är väldigt söta!


Köpte även ett par träningshandskar igår. Mina handflator svider verkligen nu och börjar få förhårdnader så ville inte vänta längre. Så köpte de billigaste på Stadium för 199kr. Väldigt sköna och enkla och man får ett stadigare och bättre grepp. De skyddar handen rätt mycket och de känns bra :) Hade dock helst haft helsvarta då de blir så skitiga. 
Just nu har jag ingen behov av handledsskydd då jag aldrig får ont där utan vill mest skydda mina händer :) 








Kommentarer
Emelie

Varsågod, det är lugnt! :D

2013-09-13 @ 16:59:20
URL: http://www.misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0