Målning steg för steg

Jag blev klar med alla tre tavlor igår. Så nu är de upphängda i sovrummet. Nu väntar jag bara på påslakanet som skickades igår :)
 
Det blev inte riktigt som jag tänkt mig först, de skulle bara va lite lite slitet över tavlan men istället körde jag på. Kanske beror på Celsiusen jag drack på kvällen? Kände mig lite speedad och ville måla i superfart haha!
 
 
Klippte ut en stjärna i den storlek jag ville ha på ett papper, sen mätte jag ut mitten på tavlan och mitten på stjärnan och gjorde ett litet hål i stjärnan så man kan placera den mitt över tavlan.
Ritade av på duken.
 
 
 
 
Fyllde i valfri färg, skulle ha två med vit bakgrund och grå stjärna och en med vinröd bakgrund och vit stjärna
 
 
Klippte till en bit disksvamp som jag duttade liite färg på och drog över tavlan. Det får inte va för mycket färg utan bara lite så det nästan är torrt.
 
 
Bilder på hur det blev kommer senare ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0