Man glömmer fort

När man ser sig i spegeln och känner sig fet osv så får man tänka på hur man såg ut innan och att man hela tiden går mot sitt mål! Det är ju en rätt lång process med att gå ner i vikt/ bygga muskler och inget som händer på några veckor. Men på några månader kan det hända väldigt mycket och jag är glad jag lägger den tid jag gör på träning och kost så jag inte fortfarande såg ut som jag gjorde för 8 veckor sedan. Jag njuter hellre 24/7 av min kropp än äter massa onyttigt där man njuter några minuter med följd av dåligt samvete. Men ibland unnar jag mig saker när jag känner jag kan det och ätit bra i övrigt :)
 
I am not where I need to be, but thank god I am not where I used to be!
 
 
 
När vi va på Öland, ca 8 veckor sedan
 
 
Har ingen likvärdig bild. Men byxorna kommer på, fått mer muskler, magen är mindre och även låren!
 
 


Kommentarer
Anonym

Bli inte uphengt o blind. Fet är så far away fron verkligheten.
Det är lätt o komma Inn i en osund bild av vad det är o va slank, fit osv. Hälsa är ochså i tankarna. Hur man ser på sig själva. En hobby ska va kul, inte noget som skaper en skamful känsla. Måste bara saga. For tycker de e trist når du alltid tycker du e fet ochså är du inte det. Cheer jo, du är beautiful.

Svar: fet har jag aldrig tyckt jag varit, men ibland kan man känna sig större än vanligt och att man har mer fett på kroppen. Jag älskar att träna och gör det inte av skam precis :PTack så mkt!
Malin

2013-09-17 @ 04:44:12
Anonym

ja jag forstår de :) Villa bara muntra up dig lite.

mente inte at du trenger av skam :P mente at det er viktig å se det man får til, istellet for at liksam.. se det man inte har uppnått en :)

Svar: Ja du har så rätt så :) man borde tänka mer på framstegen än hur mkt man har kvar :)
Malin

2013-09-18 @ 11:19:26
Anonym

Precis så jag menade :) du fick sagt det bättre än jag.

2013-09-18 @ 17:23:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0