Mätardag

Imorse mätte jag mig som sagt och jag har minskat ytterligare lite överallt :) Det är inte så många cm kvar nu, men benen är de som verkar dröja längst att få bort. Även armarna har inte ändrats nåt sen 1 år tillbaka. Men det postitiva är att de iaf inte blivit större trots styrketräningen.. puuh ^^
 
Överarm :          27 cm
Över brösten :   86 cm
Under brösten : 70 cm
Midja:               69cm
Mage:               84 cm
Rumpa:            94 cm
Låret:               54 cm
 
Vikt: 63 kilo
 
Summarum har jag gått ner på en månad:
1cm över brösten
2cm under brösten
4cm runt midjan
3 cm runt magen
2 cm runt rumpan och 1 cm runt låret
Och har gått ner 1 kilo. Så det måste byggts endel muskler så jag knappt gått ner nåt sen jag började styrketräna :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jenny

Grymt bra jobbat Malin! :)

Svar: Tack så mkt! :)
Malin

2013-09-12 @ 21:23:28
Msz

Bra jobbat!!:)

Svar: Tack :)
Malin

2013-09-12 @ 21:47:39
URL: http://Msz.bloggplatsen.se
Johanna

Vart mäter du midja och vart mäter du mage? :) lite dum fråga kanske ;) haha

Svar: Det är ingen dum fråga :) midjan mäter jag där jag är som smalast och magen där jag är som tjockast, typ nån cm nedanför naveln.
Malin

2013-09-18 @ 16:43:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0