Mätdag

Hann inte mäta mig igår, sen har jag känt mig rätt svullen av mensen. Men idag kände jag mig inte minsta uppblåst så jag körde på. Alltid spännande och nervöst att mäta sig, man är ju orolig det inte ska ha hänt nåt, trots att det kan stanna av ibland utan anledning.
 
Måtten 27 september:
 

Överarm: Stannar på sina säkra 27 cm
Över brösten   :  85cm
Under brösten :  69cm
Midja              :  69cm
Mage             :   82cm
Rumpa           :  93cm
Låret:             :  54cm
Vikt: 62kg
 
 

Från förra sommaren har jag en cm mindre runt brösten av vad jag hade då, så de har tappat formen lite.
Under brösten har jag samma mått som jag hade då och även magen!
1 cm kvar i midjan och 3 cm kvar runt låret, det är inte lätt att få smalare lår alltså :P Men kanske blir bättre nu när jag kommer köra mer cardio :) Får se om två veckor om de gett resultat.
 
Så jag har egentligen nästan samma mått som förra sommaren, men det känns inte så, iaf inte runt magen. Men det beror på att den inte är så fast och att den har mkt överskottshud. Men det känns toppen att jag efter 3 månader har kommit ner i mina gamla mått :) Däremot vikten är 7 kg mer än förra sommaren. Men det är ju muskler så det känns bra :)
  
Här drar jag in magen, den går göra väldigt smal om man bara vill
 
Avslappnad


 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0