Min pojke

Jag tycker man ser mer och mer drag hos Vincent. Först såg han ut som en lite sork som knappt kunde öppna ögonen ^^ Men nu är han en liten pojke och har en sån härlig personlighet.
Han är alltid gladast på morgonen och ler alltid när man börjar prata med han. Han skriker sällan utan älskar att ligga i sin gunga och prata och leka med sin fågel. Sen brukar han somna om igen och då har jag oftast hela förmiddagen fri där jag kan städa och fixa hemma. Sen är Danny hemma innan 2 och då har han Vincent lite. Sen tränar vi efter varandra, äter kvällsmat och sen tar det lugnt. Så ser våra dagar ut just nu :P 
 
Jag har iaf väldigt mkt egentid, kanske inte bör vänja mig vid det men jag njuter så länge de går. Men träna kommer jag alltid se till att göra!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0