Mördarpass

Idag blev det ett ben och rumppass. 
Jag kör lite lugnt med benböj med stång och utfall då jag har haft ont i knäna sen förra benpasset. Misstänker att fötterna inte pekade åt samma håll som knäna och att jag måste vinkla de lite utåt.
Men jag testade sumosquats idag för första gången. De kändes som en bra övning och jag blev andfådd av den, blir sällan andfådd av andra övningar. 
Låren skakade iaf efter, är så det ska va :)

Dagens övningar: 

4x12 benpress 
4x12 vadpress (eller vad de kallas)
Emellan seten satt jag 90 grader mot en vägg

4x12 sumosquats med 10 kilo viktplatta

4x20 utsida och insida lår i maskin

4x15 cablekick 15 kilo

Plankan 1 min x 2. 


Dagens mat:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med banan
Mellanmål: Proteinpannkaka plus 2 finncrisp
Efter träning: Proteinshake

Lunch: En potatis, shasminris, sallad

Fika: Liiten bit glass och kiwi
Middag: Sojakorv, sallad, lätt cremefraich och matvete

Maten har varit lite udda idag då vi va bortbjudna hos sambons mamma. Glömde min quornfile hemma så blev bara tillbehör :) 
Men imån blir det storhandling och då kan vi börja göra riktig mat igen :)


Blev lite bildern på gymet idag. Känner mig så dum som står o fotar mig själv o inte tränar istället. Men vad gör man inte för bloggen?;)














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0