My own style

Det är så SKÖNT att jag äntligen kan klä mig som jag brukar. Jag kan ha mina gamla byxor igen utan att de ska kännas för tajt. Eftersom det är stretch så går de på :) Hade mina "skinnbyxor" från Gina igår och kände jag inte va lika begränsad med klädvalet. Fast känner mig fortfarande inte så bekväm att ha tajta toppar, iaf inte när man har låga byxor då inget håller in magen. Funkar på gymet för mina tigts går ju över naveln ;)
 
Gillar den rockiga stilen, och svart funkar alltid! :P Svart, grått, nitar, silverdetaljer, skinn <3
 
 
 
 


Kommentarer
Josse

Håller med om det där med under naveln-området!! Lär ta tid att arbeta bort, iaf för min del. Härligt med inspo iaf! :D

Svar: Ja det verkar omöjligt o få bort! Jag har alltid haft endel fett där, oavsett hur smal man är så är de alltid fett kvar där :P
Malin

2013-09-14 @ 20:42:28
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0