Nästa tatuering?

Jag älskar vingar och har alltid velat ha det tatuerat, men inte riktigt blivit av. Funderade på nåt sånt här på revbenen förra året men det blev blommor istället. Men gillar verkligen dessa två! Är en som ritade de åt mig och redigerade fast de på kroppen så jag fick se hur de såg ut. Båda är väldigt fina, bara att vingarna ska va mer detaljerade. Vet dock inte var dessa skulle se bra ut för nånstans, de flesta ställen är upptagna :P Och eftersom alla tatueringar jag har är så olika vill jag inte sätta de för nära.
Men nästa tatuering dröjer, eller nja, kanske nästa år ;) Har blivit en per år nu de senaste åren. (Beroendeframkallande)...
Men nästa gång ska jag kolla upp tatueraren mer! Speciellt när det är sånahär tatueringar med skuggor osv.
Ska se om jag hinner dra dit imån och prata om o fixa min text. Men måste ändå vänta en månad.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0