Nya träningskläder

I fredags klickade jag hem lite snygga träningskläder som jag såg på Alexandra Brings blogg. Tycker om gråa kläder och tycker den färgen framhäver formerna snyggt. Dessa är med figursydda så de ska ta fram våra kvinnliga former ;) Hoppas de sitter bra iaf, nu köper jag mer träningskläder än vanliga kläder. Men använder mer träningskläder nuförtiden. Kläderna finns här.
 
Västen är från H&M, hade jag också gärna klickat hem men man är ju inte gjord av pengar :P Ska köpa dubbdäck nu i veckan med, och ved till vintern! Fryser ihjäl här hemma. Försöker vänta sålänge som möjligt att sätta på elementen.
 
 
 
Bilderna är från alexandrabring.se
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0