Pink leopard

Idag testade jag måla leopardmönster. Va lite orolig om de skulle gå att måla med vänster hand men det va inte alls svårt att måla detta mönstret. Jag tog först en tops och duttade rosa prickar, lät härda, och sen målade dit det svarta med en liten pensel. hittade en perfekt pensel igår för 10 kronor. Bästa är att ha syntetborste då de inte spretar sig lika mycklet och sitter mer ihop.
 
 
Förebild. Inte lika fagra under ytan ;) Är riktigt sköra och tunna
 
Är riktigt nöjd med denna design. Kommer jag definitivt göra fler gånger. Är verkligen jag. Rosa OCH leopard, kunde inte bli bättre ;)
Skulle också va snyggt och göra alla i leopard
Jag är lite slarvig när jag målar, det är verkligen svårt att inte hamna på nagelbanden
 
 
 


Kommentarer
Anna

Jättefina! Såna skulle jag också kunna tänka mig! =)

Svar: Tack :)
Malin

2013-09-24 @ 17:02:28
URL: http://annawickman.blogg.se
Jennifer

Kan du inte visa steg för steg hur du gjorde ? :) jätte fina!

Svar: Tack :). Jo det kan jag göra nästa gång :)
Malin

2013-09-24 @ 19:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0