PWO

Va inte alls särskilt kul att träna idag. Kände mig inte alls taggad. Jag skyller på Dannys PWO som jag testade idag, jacked XX. Kände mig mest nere och ville knappt se mig i spegeln, är frustrerad över bilringarna på magen och ryggen och önskar de inte fanns där, vilket har sin förklaring men längtar så tills jag kan känna mig nöjd med kroppen igen! Det gör mig iaf ännu mer motiverad att äta bra och träna hårt för då vet jag att jag iaf gjort allt jag kan.

Får väl ha mer slappa toppar så man slipper se eländet :P
Men det är inte såå mycket fett utan det är väldigt mycket överskottshud som veckar sig väldigt lätt. Om jag lutar mig fram typ hänger det så magen ser dubbelt så stor ut, o då överdriver jag inte. Därför jag ser så smal ut när jag ligger ner för huden glider ut på sidorna.

Kommer bli jobbigt att skaffa barn igen sen om man precis blivit nöjd med kroppen. Det är mest det som tar emot med att skaffa barn. För mig är det extremt viktigt att va nöjd med kroppen så man funderar om man ens vill skaffa fler barn. Samtidigt vill vi ha ett syskon till Vincent. Men det dröjer nog ett tag.



Kommer köra på minna ripped hardcore. Blir supertaggad av dom och de ska även hjälpa till att fettförbränna. Fast tror inte så mycket på fettförbränningspiller.



Kommentarer
Josse

Vad jobbigt! Jag kände också sådär i förra veckan när jag hick hem, tyckte att mina gamla kläder satt för jävligt. Men så tänkte jag att det har knappt gått 2 månader sedan jag tryckte ut en klump och nog fasen ska jag ner tillbaka i de där kläderna även om det tar lite längre tid än innan. Fasen den som ger sig! ;) och så bra som du sköter dig kan det inte gå annat än vägen ska du se! :D

Svar: Tack för dina peppande ord! :) Vem säger att det ska va lätt? Det är bara att fortsätta kämpa så kommer man dit man vill tillslut! :)
Malin

2013-09-04 @ 22:01:54
URL: http://joeeeee.spotlife.se
Josse

Jag är ju själv där och hänger på i din resa också så det känns självklart att peppa! Vi gör det ju typ ihop nästan! ;) Jag känner precis som du med det här kring träning, graviditet och kroppen. Men det gäller att inte ge sig! Jag vägrar alternativet helt enkelt! :)

Svar: Samma här! Vägrar ge sig och nöja sig och bli bekväm. Men det är väldigt kul att styrketräna och se musklerna komma fram :P
Malin

2013-09-05 @ 12:39:14
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0