Skinny

Redigerade två bilder för skojs skull, och för att se hur mycket jag egentligen vill få bort. Men det är väl egentligen inte så smart för då ser man verkligen konkret hur mycket man har kvar. Fast tycker ändå inte det är så stor skillnad så det är ett omöjligt mål, isåfall benen, de blir svåra att få smalare och även armarna. Vill även få mycket mer muskler än vad dessa bilder visar, men det är svårt att redigera fram ;)
 

Jag kommer nog satsa mycket på att bygga muskler, och sen nästa år kommer jag deffa och få bort så mycket fett jag kan så musklerna kommer fram. Då borde man ju bli mycket smalare och fastare sen förbränner man lättare när man har mycket muskler så tror det blir lättast den vägen.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0