Sleeeten

Har känt mig lite krasslig idag. Har lite ont i halsen och känner mig väldigt trött. 
Får kanske ta några vilodagar från träningen. 

Är det nån mer än jag som lätt äter onyttigt när ni är förskylda/ sjuka? Jag tycker alltid synd om mig själv o äter massa skit! Tur jag är sjuk så sällan :P 
Eftersom jag känt mig lite sliten idag blev det en påse naturgodis, och det va inte de nyttiga sorterna, fy mig!

Viktigt man håller kosten även när man kommer bort från träningen av olika anledningar. För mig går kost och träning ihop men kosten är det viktigaste, sen kommer träningen. 

Tänkte att jag skulle lägga upp vad jag äter varje dag, om det är nåt som intresserar er? 
Frukosten är nästan alltid samma och mellanmålet varierar inte jättemkt. 
Men jag kan testa skriva mer allt jag äter, (inget fusk) :)

Kan ju börja idag:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med hallon, linfrön och proteinpulver

Lunch: laxgryta med fullkornspasta

Mellanmål: En proteinshake, 3 finncrisp med stekt ägg, naturgodis

Middag: Tacos med fullkornsbröd och lättcreme fraiche. 

Övrigt: Mer naturgodis :)


Ingen bra dag idag med kosten. Hade i vanliga fall ätit utan tacobröd och gjort dressing av kvarg. Men är man krasslig så får man unna sig lite ;)


Har fått lite mer muskler iaf :) 
Har dock myycket fett som ska bort.
Är rätt uppblåst på bilden efter godiset
Och ja, det är ballongerna från Vincents namngivelse ;) Vad ska man göra med dom? Hatar smälla ballonger :S








Kommentarer
Elin

Wow, snygg arm! :)

Svar: Tack :)
Malin

2013-09-17 @ 20:42:25
Ida

Vilken storlek har du i jeans? Typ Kirsten från Gina? Sen jag börja träna har jag gått upp en strl på jeans 😳

Svar: Hej :) Jag vet faktiskt inte vad jag har, har haft mellan 27 och 29. Har bara stretch leggins som ser ut som jeans änsålänge :)
Malin

2013-09-18 @ 09:28:39
URL: http://idolinaa.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0