SNART

Jag börjar känna igen min kropp mer och mer nu. Jag känner mig smal igen trots det är mycket fett som ska väck. Men jag hade endel fett innan med och mindre muskler så det är inte så stor skillnad. Den största skillnaden som är kvar sen graviditeten är att huden runt magen är mer elastisk, även huden på brösten är väldigt elastisk. Bröstvårtorna/gårdarna har ingen spänst kvar haha utan det går dra ut dom väldigt långt. Men jag är inte alls mycket öm om bröstvårtorna längre, mindre öm än vad jag va innan graviditeten. Amningen kanske härdade dom :P
 
En sak jag stör mig väldigt mycket på är mitt ryggfett, och det är inte det lättaste att få bort :/ Men bort ska det iaf! Efter nyår kommer jag och Danny deffa tillsammans och satsa på att få bort så mycket underhudsfett som möjligt till sommaren :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0