Stark pojke

Idag ställde jag Vincent mot soffan och han kan hålla upp sig med fötterna själv! Så duktig!
Väntar ivrigt tills han börjar krypa, som är på både gott och ont. Men just nu sprattlar han massa med benen och försöker komma fram, men överkroppen hänger inte med än.
 
Idag ska jag, Danny och Vincent på föräldrargrupp. Hoppas det är några mammor i min ålder med samma intresse. Men tvivlar på det, men vi får se :)
Måste också köpa ppiller idag, äntligen kan jag börja med dom igen :)
 
 
Står upp helt själv ;)
 
Söta blöjrumpan
 
Tittut!
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Vad fina bilder :) hur gick foreldra gruppen ?

Hur får du så fina effekter och runda kanter ? Er det der du snakkade om fron netet ?

Svar: Tack!:)
Den gick väl bra. Va väl rätt stelt nu första gången o tyckte inte upplägget va så bra. Men nästa gång blir de babymassage så de ser vi fram emot :)

Jag redigerar alla bilder på www.pixlr.com på express :)
Malin

2013-09-25 @ 18:31:06
jenny

Åh, han blir ju bara sötare och sötare.:) o små smilgropar!

Svar: Hehe ja han får också mer och mer personlighet! :)
Malin

2013-09-25 @ 19:22:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0