Sweat is just fat crying

Fick hem min t-shirt från cafepress.com i veckan. Gillar det citatet så va tvungen att ha det på en t-shirt ;)
Va inte den bästa kvaliten om man säger så, ingen passform utan helt rak i modellen och tyget är inte superstretchigt. Är även sånt material som drat åt sig massa damm! Men den funkar att träna i iaf :) 
 
 
UUhh min utväxt måste fixas! Ser lixom skallig ut när råttfärgen växt ut endel. Men på måndag ska min kompis fixa det! Börjar få rätt långt hår nu. Jag klipper det inte lika ofta längre för jag måste välja på friskt och kort hår eller långt och halvslitet. Väljer det sistnämnda ;) Sålänge topparna inte är helt stripiga. Men klipper det iaf varannan månad
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0