Tacos

Tacos funkar alltid. Det går fort, nyttigt, och billigt :) Blev även tacos till lunch, sen linssoppa ikväll.

Bokade en tatuering igår med, fick tid den 1 oktober så det va inga problem och kommer inte kosta nåt. Får hoppas det blir bra denna gången. Han skulle fixa till en av stjärnorna med och även lägga till en stjärna. Så det blir mer pain! Men om jag ska va ärlig va det inte så farligt att tatuera insida armen. Vissa gånger va det lite jobbigt men annars okey. Har ju en text vid sidan av nedre ryggen, ungefär lika stor, och den gjorde mycket ondare och jag kunde knappt ligga still. Tror det är värst där man har mer fett och när man kommer vid tunn hud där det ligger ben rakt under, typ ryggkotan vid nacken gjorde ont!
 
 
Det som är bra med hösten är att det blir extra mysigt på kvällarna då man kan tända lite ljus och ha myspyskläder :) Kan man iofs på sommaren med men inte samma sak ^^
 
Är det bara jag som har bananer i tacos? Om ni inte testat det så gör det! Supergott till!
 
Far och son <3


Kommentarer
Elin

Jag bara måååste ha banan, äntligen en till som har det haha ;)

Svar: Haha då är vi iaf två :)
Malin

2013-09-18 @ 18:20:56
Lina

Gör du din egen krydda? Annars är det ganska onyttigt med den färdiga kryddan som finns, innehåller nästa bara socker. (Men det är typ den där förbannade kryddan som gör det så himla gott haha)

Svar: Jag har haft en tacokrydda innan som bara är rena kryddor. Men nu när den är slut kör jag på den färdiga. Är inte såå strikt då jag inte tror lite tacokrydda skadar då o då :) men de går göra egen lätt, man behöver bara väldigt många kryddor :)
Malin

2013-09-18 @ 19:38:07
Anna

Jag har också banan till tacos! Det är ett måste, sååå gott! =)

Svar: Mm det är gott med det söta som bryter av :)
Malin

2013-09-18 @ 19:45:55
URL: http://annawickman.blogg.se
Daniii

Jag bara MÅSTE ha avokado och gröna vindruvor till min tacos så J'VLA GOTT ^^ räcker typ men dem två så är jag nöjd ^^

Svar: Gröna vindruvor har jag aldrig sett nån ha till, men de är säkert med gott.
Avocado är supergott till, speciellt om man gör guacomole!
Malin

2013-09-18 @ 20:07:49
jenny

Jag har också banan till, kan nästan inte äta tacos utan det!

2013-09-18 @ 20:23:56
Josse

Jag kör äpple, det e rätt unikt också tydligen!! ;)

2013-09-18 @ 20:25:52
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0