The gym

Idag blev det axlar, triceps och cardio. Har nog börjat gilla styrketräning mer än cardio. Blir lite långtråkigt tillslut. Men när jag kan börja jogga/springa igen är det mycket roligare att dra ut till skogen o springa än stå på en crosstrainer. 


Här är gymet utifrån. Som sagt, väldigt stort på två våningar, och då är det bara 3 små lokaler för passen, resten är gym. 
Men det är konstigt de inte har kettlebells på gymet, tycker de borde införskaffa det. 




Här är ett riktigt skräckexempel på hur jag inte vill ha det! Vill inte blir något större i låren, utan mindre med markerade muskler. Men hur gör man för att inte sluta upp såhär?
Rumpan är dock okey ;)






Kommentarer
Anonym

Det är svårt för tjejer att bygga muskel. Det krävs enormt mycket träning och mat för att bli större. Så länge du äter nyttigt och förbrukar mer kcal än vad du får i dig så behöver du inte oroa dig :)

2013-09-15 @ 18:23:27
Anonym

Muskler*

2013-09-15 @ 18:23:44
Emelie

Hrregud, Malin! Du behöver inte oroa dig. För det första har du inte de generna och sen måste du äta det dubbla om inte mer för att någinsin få sådana muskler ich sen måste du träna SKIT MYCKET! Var inte rädd att träna benen, denna tjejen på bilden är säkert på gymmet 2 gånger per dag 7 dagar i veckan.....

Svar: Haha jo det är ju klart, man måste äta som en häst och köra som fan.
Men det är iaf ett exempel på vad många tror händer när man kör styrketräning som tjej.
Trodde dock inte jag skulle få sådär stora muskler av träningen jag gör idag utan vill bara inte de ska bli något större av träningen.
Malin

2013-09-15 @ 18:33:17
URL: http://www.misstrong.blogg.se
Anonym

Kombinerar du styrka och cardio med benen så är det ingen fara :)/ Emelie klüft

Svar: Okey då kan jag va lugn ;)
Malin

2013-09-15 @ 19:08:58
carro

Som tjej har du inte testosteronet som behövs för att bli sådär. :-)

Svar: Fast hon är ju sådär o vad jag kan se är hon tjej?;)
Malin

2013-09-15 @ 19:45:38
Anonym

Hon har gått på testo!

2013-09-15 @ 22:18:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0