Träningstights

Yes! Fick hem mina träningskläder från Gina Tricot idag! Va orolig att S inte skulle passa för de har verkligen gått åt. De är redan slut på hemsidan, tog en dag innan alla storlekar utom XL tog slut.
Är iaf supernöjd med dom, är verkligen min stil för älskar detaljer som sticker ut :P
 
Beställde även ett linne med samma text som också satt bra :) Va figurnära och bra kvalite. Den finns däremot kvar på hemsidan i alla storlekar :)

 
Tog min Ripped Hardcore innan passet idag och blev ett riktigt bra träningspass! Körde 50 min crosstraining, triceps och lite mage. Man får sån energi och endorfinerna rusar när man tränar. Känner mer av lyckoruset de gånger jag tar Ripped. Det har varit ta två betala för en väldigt länge men nu är det erbjudandet såklart borta :/ Jag som skulle beställa fler snart.
 
 
Väldigt bra kvalite för att vara Gina Tricot. Va rädd de skulle va i bomull men de va i samma material som träningstights brukar va i :) De har även en liten ficka därbak och dragkedjor vid benen.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0