Triceps och mage

Eftersom jag ska träna lite senare imån och har vilodag på torsdag så vägde jag mig idag på gymet. Har gått ner 1 kilo på två veckor så det fortsätter i samma takt :) Så nu väger jag 62 kilo, (76kg innan förlossningen). Skönt jag inte gått upp trots jag fuskat endel. Men om man rör på sig mkt och äter bra i övrigt kan man unna sig då och då. 

Märker jag har mer markerade muskler på armarna. Detär med att man inte kan bygga muskler på ett kaloriunderskott stämmer inte, däremot kanske man inte kan få stora muskler på ett kaloriunderskott men muskler får man oavsett :) 

Mätning på torsdag, får hoppas det med har sjunkit. Jag nöjer mig med små ändringar och förväntar mig inte att gå ner flera cm överallt. Sålänge det händer nåt är jag nöjd. :)
Förresten, så kanske jag äntligen fått tillbaka mensen, så jag antar jag inte är gravid :) 





Kommentarer
Josse

Lika inspirerande som alltid! :D Härligt att det går framåt!!

Svar: Tack! Ja det måste ju hända nåt för att man ska vilja fortsätta :)
Malin

2013-09-24 @ 21:16:41
URL: http://joeeeee.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0