4 month

Det känns som min resa aldrig kommer ta slut när det gäller viktminskning och bygga muskler. Eller jag hoppas inte det för det är så kul att få resultat och ta allt ett steg längre. Men vill inte det ska bli för extremt heller. Utseendemässigt har jag mina mål och åsikter om vad som är snyggt, så tillslut kanske det mest blir att underhålla mina muskler. Mitt gamla jag hade stannat i utvecklingen för längesen, jag hade nöjd mig med hur jag såg ut för många månader sen och inte tränat så mkt. Men nu tränar jag av en helt annan anledning, en rätt anledning för ett hållbart resultat, jag tränar för jag älskar det! Inte för att jag strävar efter vissa resultat, är inte därför jag är på gymet utan för jag tycker det är kul och jag vet att resultat kommer hela tiden. Så jag stressar inte. Kosten däremot är mkt svårare när man får sina sötsug. Jag saknar att baka, saknar bröd, rostat. Det är mycket jag har slutat äta. Men då och då kan jag äta det, men inte till vardags som innan. För jag vill inte äta det, jag älskar det men jag vet de inte gör nåt bra för min kropp så det är inte värt det :)
 
 
 
ca 4 månader efter förlossningen. Såhär var jag ungefär innan graviditeten och va nöjd med det. Men har bara fortsatt som jag gjort och kommit ett steg längre denna gång med min träning :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0