5 par wr.up

Nu har jag 5 par i wr.up familjen, och tre linnen som ingår i deras träningsset. Men tycker det töjjer sig endel efter ett tag, de sitter som bäst de första gångerna. Men så är det med alla kläder känns det som.

Mina favoriter är nog mina grön gråa som jag fick igår och mina beiga. De beiga är väldigt genomskinliga så det gäller att välja rätt trosor, men annars är de toppen. Har dock inte tvättat dom än och hört att wr.up snug nopprar sig efter första tvätten :/ Får se hur de ser ut efter jag handtvättat dom. Däremot denim har jag tvättat flera gånger och de är fortfarande i bra kvalite, även de grå är tvättade flera gånger och har hållt sig. Men de grå används rätt sällan då de är förstora nu, har försökt sy in men det gick ju sådär :)
 
Ni hittar dessa byxor på rätt många sidor, men www.freddy.com har störst utbud. Annars kan ni hitta dom på www.fitnesslifestyle.se, www.onemorerep.se, www.freddystore.se www.elitestore.se, www.mmsports.se.
Jag har beställt på både onemorerep, fitnesslifestyle och freddystore och  fitnesslifestyle har snabbast leverans. Tar bara en dag beroende på när på dagen de beställdes, sen är det även gratis frakt där. Men däremot på freddystore så får man 6st gratis celsius.
Onemorerep har rätt dyr frakt, men de säljer även questbars om man vill testa dom :)
 
 
Långa svarta wrup sport
 
Grå/ grön wrup sport (tror de va grön), kanske turkos
 
Dessa säljs inte längre. Är gamla bilder :)
 
Light beige wrup snug low waist
 
Wrup denim. Light blue low waist


Kommentarer
Lisa

jettesnygga dongri.

Var har du køpt den trøjan?

Svar: Den rosa tröjan är från hm :)
Malin

2014-04-30 @ 13:18:08
lisa

Snygg! Riktig pinup style:)

2014-04-30 @ 14:16:10
Anonym

Va har du för stl på dina byxor

Svar: Har xs i alla. De är normala i storleken :)
Malin

2014-04-30 @ 16:41:01
Anonym

Tusen tack för snabbt svar :)

2014-04-30 @ 17:06:02
Tess

Hej! Har dina beige spruckit i sömmarna något? Fick mina i julklapp av min kille och de har spruckit i någon söm varje gång jag använt dem :( vet inte om jag haft otur med just mina då han bestämde dem från utomlands, vågar inte beställa ett par nya innan jag hört vad andra säger kring detta

Svar: Mina denim har spruckit i grenen och även mina två träningstights har spruckit. Så de två har hag reklametar. Så jag får iaf pengarna tillbaka så jag kan köpa nya. De går sönder lätt men älskar de så mkt så kommer fortsätta köpa dom :)
Malin

2014-06-06 @ 22:57:47
emma

hej är de gylf på dem i jeans lr är de lixom som leggings? jag är 154cm lång och väger 65 så ja ä så osäker på storlek. brukar ha smal på tyg leggings men om dessa är i jeans så känns de som s är för smått.. mitt midjemått är 90 så enligt listan ska ja ha xl men de känns som de kommer bli för stora i benen då :p svara gärna till min mail adress [email protected]

Svar: Det är gylf på alla byxor :) jag har min vanliga storlek :)
Malin

2014-12-26 @ 22:08:18
Felicia

Hej, vart har du köpt dina light beige wrup snug low waist ifrån? :)

Svar: Kika på onemorerep.se freddystore.se eller elitstore.se :)
Malin

2015-01-06 @ 00:01:08
Armina

Hej! Är det sant att sidan freddystore går att beställa från? Och hur lång var leveransen när du beställde därifrån?

Svar: Japp freddystore.se går beställa från. Minns faktiskt inte. Va längesen jag beställde :) bloggsr numera på fitnessmom.se
Malin

2015-01-21 @ 15:01:43
Ebba

Hej! Såg att du skrev att du beställt från Freddy.com, men när jag går in där och försöker klicka hem så finns inte Sverige med? Ochsen finns det någon sån flagga längst upp till höger, där kan man däremot välja Sweden, men då kastas jag in på Freddystore? Och där är inte ens samma kläder/tights som på freddy.com. Det låter kanske rörigt men undrar bara hur du isf kunde klicka hem?

Svar: Hej! Jag har aldrig beställt därifrån. Kika på freddystore.se eller onemorerep.se :)
Malin

2015-02-03 @ 13:54:12
Pamela

Hej!
Har det hänt att silikonmembranet på träningsbyxorna börjat lossna? Jag har haft mina i träningsbyxor i cirka 6 månader och använt de sparsamt samt även sett till att tvätta de för hand i ljummet vatten. Känns tråkigt då det är dessa som håller upp och ger formen. Nu funderar på om det går att reklamera. Jag vill gärna fortsätta använda Freddy träningsbyxor men om silikonmembranen lossnar jämt känns det inte så kul.

2015-03-31 @ 13:16:13
Anonym

Så jävla snygg är du

2015-12-22 @ 17:57:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0