Abs

Nån som har en bra magövning där den får jobba mer? Jag kör ju samma magövningar varje gång och det blir ju inte utmanande för musklerna och alltid med min egna kroppsvikt. Kanske ska testa hängande benlyft, sist gick det ju inte så bra men nu kanske jag orkar :)
Nu blir det iaf ett triceps, axlar, nedre rygg och mage på schemat, ett litet smått och plock pass typ.
Skulle solat idag men det blev molnigt, men känns skönt det inte är soligt idag, för det blir så sjukt varmt på gymet då. Men jag ska inte klaga, älskar sommaren!! :D
 
 


Kommentarer
Madde

Hej! Måste säga grymt jobbat, har följt dig länge nu och sett din utvecklig sen du var gravid! Imponerade!! Jag tänkte bara höra om du har några tips på hur man blir av med celluliter, jag har börjat få nu och HATAR det! :(

Svar: Tack så mkt söta du!
Jag hade jättemkt celluliter under graviditeten men de är hela borta nu. Förutom på rumpan som kommer fram ibland. Men det enda som jag tror funkar för celluliter är viltminskning, alltså att du går ner i fett. Sen äta bra så kroppen inte binder mkt vätska. Trodde innan det inte gick få bort celluliter men de går :)
Malin

2014-05-03 @ 09:06:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0