Ass

Gäller att hitta rätt vinklar om man vill framhöva rumpan! Rumpan är det enda jag vill bygga på egentligen. Resten är väl mest konturerna jag vill få fram. Men innan jag kan köra ordentligt på benpassen måste jag kollat upp knäna.
 
Har mest kört övningar där jag använder min egen kroppsvikt som höftlyft där jag har en benet på en "halv boll" och andra rakt ut, sen älskar jag höftlyft på yogaboll med viktplatta och donkeykicks med vikter. De övningarna är skonsamma mot knäna till skillnad från utfall och knäböj. Håller tummarna knäna blir bra snart iaf!
 
 
 
 


Kommentarer
sanna hyvärinen

HEJ :D Vart har du köpt dessa tights? :)

Svar: Hej. :) köpte de på stadium, är märket soc 😊 och numera bloggar jag på www.fitnessmom.se :)
Malin

2014-11-26 @ 12:21:14
URL: http://socosy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0