Beige och rosa

Va ett riktigt släktkalas hos oss i lördags. Dannys mamma, mormor, morfar, bror, moster, kusin var här och två hundar och två katter. Så Vincent blir väldigt orolig i början när det är så många som kommer, sen är han rätt rädd för större hundar verkar det som. Men han vänjer sig och sen är det inga problem. Han behöver va mer bland mkt folk så han vänjer sig. 
Han säger ofta mamama och ofta när han går mot mig, får anta han säger mamma <3 Danny sa i veckan när jag höll Vincent att han börjar likna mig mer. Men jag ser iaf inga likheter men det kommer kanske senare :) 
 
 
Så söt i sina fotbollskläder <3 Tror han kommer bli ett manchester united fan?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0