Better sore than sorry

Jag har ont nästan överallt idag. Iaf i hela ryggen och hela armarna. Jag kan tycka det är svårt att skilja på träningsvärk och ryggvärk när man är öm i ryggen. Men det känns som träningsvärk, speciellt i hela skuldrorna. Brukar inte få träningsvärk i ryggen men antar passet igår blev ett bra pass med massa kontakt :) 

Idag kanske jag ska färga håret eller drar jag och Vincent och fikar med några mammor. Hinner inte med båda, om jag ska färga håret hinner jag nog inte träna. Men vill verkligen få håret gjort nu så det går före :)






Kommentarer
Mrs V

Haha exakt samma för mig, vaknade med ont i ryggen... det är nog tränignsvrk för körde rygg igår... blev ett bra pass kände jag.
Men just ryggen tycker jag är svår att urskilja om det är smärta eller träningsvärk... träningsvärk i ryggen känns inte som resten av kroppen, lite mer brännande och ont... men ändå inte som smärta smärta... så håller med, tycker det är svårt att urskilja.. hahah.

Svar: Får hoppas det är träningsvärk och inte ryggvärk iaf :) man är ju rädd att belasta fel, känns som det är lätt att göra det när man kör just rygg. Lär väl kännas värre imån antar jag :)
Malin

2014-04-14 @ 09:42:17
URL: http://boobluscious.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0