Biffen

Mitt mål med min deff: definiera musklerna. Och jag tycker jag har uppnått det rätt bra hittills. Men man vill ju alltid ha mer och jag vill ha ännu mer markerade muskler. Speciellt vid magen. Men det går fråm dag till dag. Men jag har inte dedär rutorna om jag inte spänner ihop magmusklerna massa, vill rutorna ska synas av att kunna stå rakt och bara spänna. Men däremot om jag vrider mig lite åt sidan och spänner kommer de fram. Är kanske inte byggd med ett jämnt 6pack :)
 
 
Nu har jag tränat biceps lite mer än vanligt, och man blir verkligen starkare fort. Igår klarade jag 5 reps x4 set med 12 kilo utan hjälp :) Tills detta året är slut ska jag iaf kunna köra massa reps med 12 kilo utan problem. Men det ska jag nog hinna nå :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0