Bikinis

Åh så skönt att datorn är fixad. Innan kom det upp popup fönster hela tiden precis överallt, och hemsidor slutade fungera. Men nu är den omformaterad och uppdaterad så den går mkt fortare nu och inga popupfönster :) Sen funkar blogg.se och pixlr som det ska.
 
 
Nu när sommaren närmar sig så börjar jag sakta men säkert börja testa mina bikinis. Har ju massvis men är sugen på några nya ändå ;) Sen när man är nöjd med sin kropp är det väldigt roligt att köpa just bikinis till skillnad frånnär man hatar sin kropp. Förra året som höggravid blev det bara två bikinisar, men lika bra det för de hade inte passat nu ändå då jag knappt fick på mig en XS över min feta röv :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
dani

Har ditt vänstra bröst börjat krångla? Tänker på bilden i vit bikini framifrån. I klyftan ser det vänstra bröstet inte lika runt ut som det högra? :/

Svar: Det har alltid varit så mer eller mindre då mina bröst inte va hela identiska från början. Men de har blivit värre på senare tid då muskeln buktar ut där eller nåt.
Malin

2014-04-15 @ 01:29:53
Micke

Man förstår att du är nöjd med kroppen :)

2014-04-15 @ 11:48:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0