Bikinisäsong

Nu kan man nog säga det är bikinisäsong. Måste skaffa nya bikinis och sommarkläder. Känner mig lite stressad när det gäller det för har ingenting! Sen måste jag skaffa sköna mjukisshorts.
Får försöka shoppa mindre träningskläder helt enkelt haha, men den avdelningen lockar mer än vardagskläder som ändå knappt används.
 
Men jag är sååå sugen att dra och shoppa massa fina biknis, får se om jag har pengar över denna månaden som kan läggas på shopping. Blir mest att Danny får spara undan medans jag shoppar haha. Är man hemmafru så är man och för att fördröja tiden på bästa sätt så är det shopping som gäller ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0