Black and white day

Gud vilken tråkig dag det varit idag. För har inte kunnat träna idag heller och jag blir så rastlös och uttråkad av att bara sitta hemma. Men jag mår bättre nu än vad jag gjorde imorse iaf. Så kanske kan köra lite lugnt på gymet imån. 
Ätit bra iaf trots jag bara varit hemma, brukar annars va lättare att äta skit när man är uttråkad :) Men har inte haft så mkt aptit idag heller. 


Frukost: gröt och en kaffe

Lunch: tacosallad

Mellanmål: kvargröra och en kaffe

Middag: tacosallad

Kvällsmål: kaseinpudding med bär


Kommentarer
Emelie

Längtar tills att jag med kan börja träna efter min graviditet!!!!!!!!!!!!!!!! Man blir ju inte mindre sugen när man ser dig ^^

Svar: Ja man får endel abstinens när man inte kan eller har orken att träna. Men de blir nästan att man laddar under all den tiden o har mer motivation än nånsin sen efter graviditeten :D
Malin

2014-04-23 @ 22:48:29
URL: http://misstrong.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fitnessmom

Work for it!

RSS 2.0